cz en

Reference

logo_P_662_C_pod_sebou_sire.jpg

FIO BANK

Zakázka pro Fio Banku pro nás byla výzvou v mnoha ohledech. Počínaje velikostí zakázky, přes grafickou a technologickou produkci, po realizaci, až ke složité síti dopravy. 8000 ks cake pops, balené v různých počtech, pro 72 poboček po celé České Republice. Rozvezeno v jeden pracovní den, do 72 koutů České Republiky a na konci spokojený zákazník. To mluví za vše.

› více

Generalilogo - kopie 1.jpg

GENERALI

Při příležitosti změny loga, nás Generali poptala pro výrobu firemních cakepops. Důležité bylo, aby byla loga dobře čitelná a čím více log, tím lépe. Zakázku jsme realizovali na začátku roku 2014, v době, kdy ještě ostatní tráví vánočního kapra. Ale i přes všechny úskalí, nastražené v době, kdy jen tak něco nesežete, jsme odevzdali krásnou práci, se kterou byl zákazník nad míru spokojen. 600ks cakepops v polepených krabičkách s mašlí. › více

CCClogo.jpg

CCC SHOE

Měli jsme tu čest, připravit 3D dort pro majitele obuvi CCC. Inspirovali jsme se jak jinak než sortimentem CCC, zejména firmou LASOCKI. I dřevěná přepravka je z dílny Ňamky Dezerterie. 

› více

Letistelogo.jpg

LETIŠTĚ PRAHA

Na Letiště Praha přiletělo v roce 2011 s velkou slávou letadlo Airbus A380. Patrový obr se objevil poprvé v Praze. Byla to skvělá šou a my jsme se mohli zúčastnit zevnitř. Připravovali jsme dort ve tvaru letadla. A to bychom nebyli my, kdyby letadlo "nelétalo". A samozřejmostí byla také dárková krabice - víko, s obří mašlí. › více

blesk-logo.jpg

BLESK

Blesk slavil 20 let výročí a u nás poptal výrobu dortu podle zaslaného fontu. Hlavní důraz byl kladen na to, aby logo stálo a bylo skvěle vidět při zahájení. To jsme samozřejmě rádi splnili. › více

dolce-gusto-logo11.png

DOLCE GUSTO

Vždyť víte, že máme rádi výzvy. A tak, když přišla poptávka na dort ve tvaru kávovaru, už jsem se nemohla dočkat realizace. Dolce Gusto právě uvádělo na trh nový typ kávovaru a my jsme mohli vyrábět dort podle makety 1:1. › více

logo_gordic.gif

GORDIC

Softwarová firma Gordic slavila 20. výročí a požadavek zněl " dort, jaký Jihlava ještě neviděla". A druhý požadavek zněl "měl by se vejít do výtahu". Téma na motivy filmu Někdo to rád horké nám ještě nahrávalo na realizaci skvělého dortu. Takový dort neviděla nejen Jihlava. 3 hlavní filmové postavy, kontrabas, logo firmy. To vše se nám vešlo do velikosti 1,5 metru na šírku a 1 metr na výšku. Doprava a kompletace dortu v Jihlavě se zdařila a my jsme si mohli užívat příjemných ohlasů. A mimochodem, do výtahu jsme se nevešli a tak jsme si ještě trochu zasportovali na schodech.

› více

Nescafélogo.png

NESCAFE

Byl vánoční čas a my jsme připravovali zakázku pro Nescafé. Pro tuto příležitost jsme vyrobili novou recepturu kávového krému, kterou jsme pro obrovský úspěch posléze zařadili mezi nabízené krémy.